Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

 

Vyplňte tento formulář pouze v případě, že je reklamované zboží v zákonné lhůtě. Formulář je třeba vyplnit, vytisknout a podepsat a zaslat na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.

Obecná poučení k uplatnění reklamace:

zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupného dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám/a zbůsobil/a nebo o kterých jste při koupi věděl/a. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jako prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme za bězné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 mesíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.

Reklamace je vyřizena teprve tahdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůte, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní slouvy odstoupit.

 

Prodávající:

Jana Audrlická

Jílovišťská 79

CZ-155 31 Praha 5

IČ: 66488117

DIČ: CZ6656091167

www.chiligrowshop.cz

jana@chiligrowshop.cz

Telefonní číslo: 00420 234 697 159

Mobil: 00420 777 182 161

 

Spotřebitel:

 

Jméno a příjmení: ................................................................

Adresa:.................................................................................

Telefon:................................................................................

E-mail:..................................................................................

 

Číslo objednávky:.................................................................

Datum objednávky:..............................................................

Datum obdržení:...................................................................

Číslo faktury:........................................................................

Kupní cena vč. DPH reklamovaného zboží:...........................

Číslo účtu (v prípadě vrácení peněz na bankovní účet):

.............................................................................................

 

 

Reklamace

Uplatnění práva z vadného plnění.

 

Vážení,

dne.............................jsem ve Vašem obchodě vytvořil/a objednávku. Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

.........................................................................................................................................

.........................................................................................................................................

.........................................................................................................................................

přiložte případně další dokumenty, fotky,....

 

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

.........................................................................................................................................

.........................................................................................................................................

 

Zárověn Vás žádám o potrvzení o uplatnění reklamace.

 

Beru na vědomí poučení k uplatnění reklamace.

 

 

 

Podpis spotřebitele/ datum

 

............................................................................................

 

 

 Přiloha: Faktura za objednané zboží

 

 

 

 

 

 

 

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení